Tror det ska stå något här...?

cha cha bloggen!! :D
Idag har inte jag gjort ett piss... Skulle egetnligen in till stan med Jennifer men jag är tyvärr sjuk så det blev inget av med det :/
Men vi ska åka in imorgon istället ;)  Jag har ju börjat fundera på att köpa löshår! För mitt hår är så himla tunt och om jag skulle spara ut till den längd jag hade så skulle det inte se bra ut :)


Jag vet att det var år sen jag bloggade men jag har bara... hmm.. inte hunnit säger vi ;) 
Kan Bara säga att Johan Palm konserten ägde som FAN!! Det här var nog den bästa som vart hittills! Man stod så nära scenen man såg varenda liten rörelse han gjorde, det var helt enkelt Underbart! :D


Det jag har fått i julklapp då XD :

. Pengar
. en skinn jacka
. Silkes leggings
. En Ipod Nano ( rosa ofc! )
. presentkort
.Världens skänaste strumpor!! :P
. Smink från Make Up Store ( vilket behövdes! )
. Mascara
. en sjal/halsduk
. underkläder
. En teckning av mina söta kusiner! :)
. Något smink Kit
. Tror det var allt ;)  men två presenter återstår! :D En från Monique och en från Jennifer :D



Som sagt så ser mitt hår ut så här just nu men ska köpa hårförlägning imorgon :D
Som sagt så ser mitt hår ut så här just nu, men ska ju köpa Löshår imorgon :D















Älsklingen<33


Kommentarer
Postat av: simone

snyggt hår där!

2010-05-20 @ 13:39:45
URL: http://fattybom.se
Postat av: Louise

tackar tackar ;)

2010-05-30 @ 10:47:15
URL: http://twotwinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0